Before I die ...

Hey guys !
Today I wanted to share with you some of my little secrets. I was inspired by a german TAG on Youtube. You write down a list with things you want to do before you die. It´s a little bit like the book "Before I Die" from Jenny Downham. Here´s my little list, just some random dreams of a 15 year old girl ...

Heute möchte ich ein paar von meinen Geheimnissen mit euch teilen. Ich wurde von einem deutschen TAG auf Youtube inspiriert. Man schreibt eine Liste mit Dinge, die tun willst, bevor du stirbst. Es ist ein bisschen wie das Buch "Bevor ich sterbe" von Jenny Downham. Hier ist meine kleine Liste, nur ein paar "ziellose" Träume eines 15 Jahre alten Mädchens ... 

1. Get a tattoo
2. Live for a longer time in London
3. Do a "world cruise" in the countries I want
4. Get the job, that makes me happy
5. Live in a flat share
6. Find my dream man
7. Have a paranormal experience
8. Have kids
9. Be weightless
10. Do a parachute jump
11. Be totally drunk
12. Witness a dangerous adventure
13. Find a mysterious thing (something like a coded embassy)
14. Diving with dolphins
15. Swimming in a lake of a waterfall
16. Try going to the end of a rainbow :D
17. Running with an important person of my life through a cornfield
18. Help somebody, who really needs my help
19. Saying all important people in my life how much I love & need them
20. Being completely lucky and satisfied

1. Ein Tatto kriegen
2. Für eine längere Zeit in London leben
3. Eine "Weltreise" in die Länder, die ich möchte, machen
4. Den Beruf haben, der mich glücklich macht
5. In einer WG leben
6. Meinen Traummann finden
7. Ein paranormales Erlebnis haben 
8. Kinder kriegen 
9. Schwerelos sein
10. Einen Fallschirmsprung machen
11. Total betrunken sein
12. Ein gefährliches Abenteuer erleben
13. Ein mysteriöses Teil finden (soetwas wie eine verschlüsselte Botschaft)
14. Mit Delfinen schwimmen
15. In einem See eines Wasserfalls schwimmen
16. Versuchen zum Ende eines Regenbogens zu gehen
17. Mit einer wichtigen Person meines Lebens durch ein Kornfeld rennen
18. Jemandem helfen, der die Hilfe wirklich braucht
19. Allen wichtigen Menschen meines Lebens sagen, wie sehr ich sie liebe und brauche
20. Vollkommen glücklich und zufrieden sein 

                                                                                  Maria


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo