Tumblr.

Hey guys !
I decided to do my blogposts in English and German now, because you guys from England or America can´t read my german rambling. I´ve seen this on another blog liveyourteenagedreams.blogspot.com. I try to translate some of my older post into English too, so don´t wonder ;)
Hope you like it :)
Today I want to share a few Tumblr inspirations with you. Just some cool photos that I found in the last time. My Tumblr-link is down below.


Ich habe mich entschieden meine Blogposts jetzt in Englisch und Deutsch zu machen, weil ihr aus England oder Amerika mein Deutsch ja nicht lesen könnt. Ich habe das schon auf einem anderen Blog gesehen liveyourteenagedreams.blospot.com. Ich hoffe es gefällt euch :) 
Heute möchte ich ein paar Tumblr Inspirationen mit euch teilen. Nur einige coole Fotos, die ich in letzter Zeit gefunden habe. Mein Tumblr-Link steht unten.



























                                                                         
                                                        bigwideeyesxo.tumblr.com | Maria xx

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo