Festivals. | What you need.

Hey guys !
Sorry that I didn´t posted for such a long time. We do have many exams in school now and my wisdom teeth were pulled. If you want some info about that leave a comment down below.
Today I want to show you some things, you will need, when you´re on a festival ! Now that the summer comes, the festival time begins. Here are just some impressions, which might be quite helpful :)


Hey Leute !
Entschuldigung, dass ich so lange nichts mehr gepostet habe. Wir haben gerade viele Klausuren in der Schule und meine Weisheitszähne wurden rausgezogen. Wenn du mehr darüber wissen willst, lass mir ein Kommentar da. 
Heute möchte ich euch ein paar Sachen zeigen, die du brauchst, wenn du auf ein Festival gehst ! Jetzt, wo der Sommer kommt, beginnt ja auch wieder die Festival Zeit. Hier sind nur ein paar Eindrücke, die ganz hilfreich sein könnten :)





















Jeansshorts - Topshop
Dip Dyed Jeansshorts - Topshop
Aztec Side Stuck Knicker - Topshop
Brown trousers - Topshop
Flower printed Palazzo trousers - Topshop
Brown braided top - Forever 21
Crochet vest - Forever 21
Military jacket - Monki
Flowered jeans vest - Forever 21
Hunter boots -  Forever 21
Worker boots - Forever 21
Lilac Docs - Forever 21
Brown moccasins - Forever 21 
Flower headband - Dollybowbow.co.uk 
Hat - Forever 21 

Certainly I know that the most things of that aren´t really beneficial for festivals :) But some things like the Docs or the Jeans vest are really useful. Hope you liked it, have good evening :) 

Natürlich weiß ich, dass die meisten Sachen nicht wirklich vorteilhaft für Festivals sind. Aber manche Sachen, wie z.B. die Docs oder die Jeansweste sind wirklich nützlich. 
Ich hoffe es haut euch gefallen, habt einen schönene Abend :) 

Maria xx



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo