Haul | Mothers Day

Hey !
Happy Mothers Day ! Hope you all had or have a wonderful day with your mum :) I present my mum a book about Kreta (we will go there in the holidays), a handcreme from Soap&Glory, because it´s her favourite, a mascara from Catrice, because all her mascaras are bad, and an eyeshadow, cos she desired it :) What did you presented your mums ?
Today I have a haul for you guys. I was at C&A yesterday and was amazed how the shop changed. Now they have some really cool stuff. So that´s what I got !


Hey !
Alles Gute zum Muttertag ! Ich hoffe ihr Alle hattet einen wundervollen Tag mit eurer Mutter. Ich habe meiner Mama ein Buch über Kreta (wir werden in den Ferien dort hin gehen), eine Handcreme von Soap&Glory, weil es ihre Liebste ist, eine Mascara von Catrice, weil ihre alle schlecht sind, und einen Lidschatten, weil sie ihn wollte, geschenkt :) Was habt ihr euren Müttern geschenkt ? 
Heute habe ich einen Haul für euch. I war gestern bei C&A und war überrascht, wie der Laden sich verändert hat. Jetzt haben sie ein paar wirklich coole Sachen. So, das ist was ich gekauft habe ! 














I think I will buy some studs on eBay and put it on the Jeansvest. Do you think that looks good ? 
Hope You liked the clothes :) Have a nice day !

Ich denke, Ich werde ein paar Studs bei eBay kaufen und auf die Jeansweste machen.
Denkt ihr, das sieht gut aus ? Ich hoffe ihr mochtet die Klamotten :) 
Habt einen schönen Tag ! 

Maria xoxo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo