Lifestyle | Berlin class trip

Hey my lovelies !
Sorry for the long time, I didn´t post, but like you read in the title I was on our class trip to Berlin. 
It was very exhausting but still good. I bought some really cool stuff, which I will show you later. 
For today I just have some pictures of the city for you ! 

Hey meine Lieben ! 
Entschuldigt die lange Zeit, die ich nichts gepostet habe, aber wie ihr im Titel gelesen habt, war ich auch Klassenfahrt nach Berlin. Es war sehr anstrengend aber trotzdem gut. Ich habe ein paar ziemlich coole Sachen gekauft, die ich euch später zeigen werde. 
Für heute habe ich einfach ein paar Fotos von der Stadt für euch ! 


         "Brandenburger Tor"
             "Schloss Bellevue"
          Museum
Piece of the berlin wall
Stück der Berliner Mauer
                  House of a russian settlement in Potsdam
                       Haus einer russischen Kolonie in Potsdam
                     Odd guy in front of Sanssouci
                            Komischer Mann vor Sanssouci
 
                                                                      



               All pictures of Sanssouci
                    Alle Fotos von Sanssouci
        Starbucks :) 
                                                                       
            "Kaiser-Wilhem-Gedächtniskirche"
    "Berliner Dom"
   "Alex"

Hope you got some impressions from Berlin :) I just have a last question. Would you prefer a Haul or a "How I style Maxi Skirts" post first ? Please let me know in the comments ! :)

Ich hoffe ihr habt ein paar Eindrücke von Berlin bekommen. Ich habe nur noch eine letzte Frage. Würdet ihr zuerst lieber einen Haul oder einen "How I style Maxi Skirts" Post haben ? Lasst es mich bitte in den Kommentaren wissen ! :)

                                           
Maria 


Kommentare:

  1. Lovely photos! I really want to go to Berlin one day! xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you ! It´s a really nice city :) Love your blog, just followed ! xx

      Löschen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo