Fashion | Trend Floral Crowns



 Josephine de la Baume
Tavi Gevinson
Marcel Ostertag / A Vivienne Westwood Model 


Hey guys ! Hope you´re all well. 
You probably noticed the new trend : Floral/Flower Crowns ! They are everywhere in the Fashion-, Blogger- and Music-world. Also at the Berlin Fashion Week 2012 you could see many girls and even boys wearing big flower crowns. Some designer used the fashion-accessoire for their models and their show. The trendsetter was obviously Lana Del Rey ! I personally love her style and think she´s a great singer.Meanwhile you can buy some nice crowns on Asos.com ! 
I really, really love this trend. It´s so girly and vintage-looking. And like you may know, I´m obsessed with everything floral :) 
I think I will buy me a crown before my summer holiday in Crete ! I will go to Primark tomorrow and hopefully I´ll find one their
Probably I make a haul anyway, beause I´ve much time now. Two days ago my summer holidays began. Now I have 6 weeks without school :) !!
I´m in Crete the last two weeks, which I really look forward to ! 
Do you like the trend or already have a Flower Crown ? 

Hey Leute ! Ich hoffe es geht euch gut. 
Ihr habt wahrscheinlich schon den neuen Trend mitbekommen : Floral/Flower Crowns ! Sie sind überall in der Fashion-, Blogger-
und Musikwelt. Auch auf der Berliner Fashion Week 2012 konnte man viele Mädchen und auch Jungs sehen, die 
Flower Crowns getragen haben. Manche Designer benutzen das Fashion - Accessoire auch für ihre Models und ihre Show.
Der "Trendsetter" war offensichtlich Lana Del Rey ! Ich persönlich liebe ihren Style und denke, dass sie eine tolle Sängerin ist. 
Mittlerweile gibt es ein paar schöne Haarkronen bei Asos.com zu kaufen ! 
Ich liebe diesen Trend wirklich sehr. Er ist so mädchenhaft und "vintage-looking". Und wie ihr vielleicht wisst, bin ich von 
allem begeister, was "floral" ist :) 
Ich denke, ich werde mir noch vor meinem Urlaub auf Kreta eine 'Krone' kaufen ! Ich fahre morgen zu Primark
und finde hoffentlich dort eine. 
Wahrscheinlich mache ich sowieso einen Haul, weil ich jetzt viel Zeit habe. Vor zwei Tagen haben meine Sommerferien
angefangen. Jetzt habe ich 6 Wochen keine Schule :) !! 
Ich bin die letzten zwei Wochen auf Kreta, worauf ich mich schon total freue ! 
Mögt ihr den Trend oder habt ihr schon eine "Flower Crown" ? 

Maria xx 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo