Fashion | How I Style - Maxi Dress


Dress - Cotton On / Top - Urban Outfitters / Leather Jacket - Pimkie / Shoes - Deichmann / Necklace - Primark
Denim jacket - Primark / Belt - H&M / Hat - New Yorker 
Jumper - Primark / Scarf - Primark
                    Crop Top - Primark / Necklace - H&M / Belt - H&M
Waistcoat - Primark / Scarf - Primark / Bag - New Yorker / Shoes - Chucks

Hey my lovelies !
 I finally had the time to make the photos and to post it ! Like I´ve told you I bought some cool stuff in Berlin. One of them is the Maxi Dress, which I absolutely adore !!! I hope you like the outfits, because taking the pictures wasn´t really nice today. It rains soo much ... :( Summer please come to Germany ! How is the weather in your country / town ? Hopefully better ! If you have other ideas of styling Maxi Dresses / Skirts, let me know in the comments !  
Please write me also, if you´d like more of these "How I Style" kind of posts. 

Hey meine Lieben !
Endlich hatte ich Zeit Fotos zu machen und zu posten ! Wie ich euch erzählt habe, habe ein paar coole Sachen in Berlin 
gekauft. Eins davon ist ein Maxikleid, was ich total liebe !!! Ich hoffe, euch gefallen die Outfits, da das Fotos Machen heute
 nicht besonders angenehm war. Es regnet sooo viel ... :( Sommer, bitte komm nach Deutschland ! Wie ist das Wetter in 
eurem Land / Stadt ? Hoffentlich besser ! 
Wenn ihr andere Ideen habt, ein Maxikleid / -rock zu stylen, lasst es mich in den Kommentaren wissen !
Bitte schreibt mir auch, ob ihr mehr von diesen "How I Style" Posts wollt.

Maria xoxo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo