Fashion | Intergalactic Love.

Galaxy top - Primark / High-waisted Jeansshorts - DIY / Belt - Stoker / Shoes - Primark / Jewellery - Primark + DIY / Bag - DIY 

Hey folks ! 
Happy "World Cat Day" ! :) 
A new Ootd for you. 
I really love everything with galxy print and you ? 
The shorts were an old pair from my mother, now they are one of my fave summer pieces. *__*
The bag I made my own also and I think it came out quite nice. 

Hey Folks ! 
Einen schönen "Welt Katzentag"  wünsche ich euch ! :)
Ein neues Ootd für euch. 
Ich liebe wirklich alles mir Galaxy Print und ihr
Die Shorts waren ein altes Paar von meiner Mutter, jetzt sind sie eines meiner liebsten Sommer Stücke *__*
Die Tasche habe ich ebenfalls selber gemacht und ich denke, dass sie ganz gut geworden ist. 

Maria xx



                     

Kommentare:

  1. Tolles Outfit und schöner blog :)

    Schau doch mal vorbei: ♥
    http://sommerpriese.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  2. Das Outfit hat so brutal viel Style! xoxo ♥

    AntwortenLöschen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo