Lifestyle | Short Update // Holidays, Best friend, ...



Hey guys !
I just wanted to update you today. I will fly to Crete tomorrow morning, so this is my last post for the next two weeks :( I'm very excited about my holidays and hope that it isn't too warm there. We will stay in a hotel near the beach (exactly : you have to go over the street and then you're at the `sandy beach´) and with 2 big pools :) I want to make many, many photos which I can show you afterwards.
By the way my best friend is convalesce again ! I'm so happy and can go on vacation now carefree :)
Also I wanted to tell you, that one of my next posts will be about tattoos ! I hope you're interested in that topic.
Like I said this is a very short post, so i will end it now. The music tip today is again a cover from Luke Conard and Joey Graceffa. Sorry if you're bored of it, but they make the music I want to listen currently !

Hey Leute ! 
Ich wollte euch heute nur kurz updaten. Morgen früh werde ich nach Kreta fliegen, dass heißt dies ist mein letzter Post für die nächsten 2 Wochen :( Ich bin schon sehr aufgeregt wegen dem Urlaub und hoffe, dass es nicht zu warm ist. Wir werdem in einem Hotel wohnen, dass nah dem Strand gelegen ist (genauer : man muss über die Straße gehen und dann ist man am `sandy beach´) und 2 große Pools hat. Ich will viele, viele Fotos machen, die ich euch später zeigen kann. 
Übrigens meiner besten Freundin geht es wieder besser ! Ich bin so froh und kann nun unbeschwert in den Urlaub fahren :) 
Außerdem wollte ich euch sagen, dass mein nächster Post über Tattoos sein wird ! Ich hoffe euch interessiert dieses Thema. 
Wie ich gesagt hatte, ist dies ein sehr kurzer Post, deswegen werde ich ihn jetzt beenden. Der Musik Tipp heute ist wieder ein Cover von Luke Conard und Joey Graceffa. Tut mir leid, wenn ihr davon gelangweilt seit, aber sie machen einfach die Musik die ich zurzeit hören möchte ! 


                    

1 Kommentar:

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo