Lifestyle | My Room Decoration

This is my favourite part of my room // The guitar is from my father // I drawed all the pictures on my own - a day on tumblr and my creative site comes out :) // The books are from an fleamarket // The bowls are an heritage of my grandma - I love a little bit vintage in my room // A day of work // I think Marilyn Monroe wasn't really pretty, but brave and strong // A good idea for keeping your sunglasses, now I always know, where they are // Some of my make up is in this table // Everywhere I want to go // I love roses, but not the smell of them - the vase is a DIY // Nightstand // A limited skateboard of Barack Obama - my brother got it for me from America 


Hey my lovelies ! 
This post should be just inspiration ! 
I made some pictures of my room, so you can see how I decorated it. I love to draw, write or collage something, to hang it in my room, like you can see in the first pictures. I also like it to have qoutes all around me, so I can look on them, if I have a bad day. They make me happy ! :) 
What are your decoration tips ?

Hey meine Lieben ! 
Dieser Post soll nur Inspiration sein !
Ich habe ein paar Fotos von meinem Zimmer gemacht, damit ihr sehen könnt, wie ich es dekoriere. Ich liebe es etwas zu zeichnen, aufzuschreiben oder eine Collage zu machen, um es in mein Zimmer zu hängen, wie ihr auf den ersten Bildern sehen könnt. Außerdem mag ich es, Zitate um mich herum zu haben, so dass ich sie sehen kann, wenn ich einen schlechten Tag habe. Sie machen mich fröhlich ! :) 
Was sind eure Dekorationstips ? 

Maria xx


Kommentare:

  1. Das sieht toll aus! Mir zu viel Hippie-Kram, aber schön gemacht ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke ! Bin zwar kein Hippie, aber mir gefallen die Symbole einfach gut :) xx

      Löschen
  2. die Bilder sind ja super schön. richtig gut eingerichtet :)
    gefällt mir ^_^
    <3

    AntwortenLöschen
  3. Deine Kommode ist ja wunderschön! Ich beneide dich darum :) X

    AntwortenLöschen

Thank you for commenting ! If you also have a blog feel free to leave me your URL so I can visit it :)
Maria xoxo